Hello from Bakersfield, CA.

Da værmeldingen varslet kjølige temperaturer langs kysten hele denne uken gjorde vi litt om på planen og bråbestemte oss for å vende snuta mot Las Vegas litt tidligere enn planlagt. Derfor befinner vi oss nå på et Best Western hotell midt mellom Napa og Vegas. Igår ruslet vi en koselig kveldstur langs elvekanten og hørte på et live band før vi fant oss til rette på rommene våre. Nå har vi nettopp spist frokost og jeg øynet en luke til litt blogging. Vi har vært så opptatt av å kose oss i Napa at jeg ikke har prioritert å bruke tid på å oppdatere her så jeg tar heller enda et samleinnlegg for de siste dagene her nå:)

Søndag 17. juni - The foggy city
Vi fikk en helt ny forståelse av hvorfor San Francisco ofte kalles "The foggy city" da tåken rullet inn og temperaturen falt ca 15 grader fra lørdag til søndag. Carl-Magnus og jeg bestemte oss for å se litt mer av byen så vi tok Bart`en inn til Embarcadero hvor vi spiste frokost før vi ruslet til Pier 39 og hoppet på en ÅPEN turbuss (kanskje ikke det smarteste jeg har foreslått, men jeg fikk hvertfall en unnskyldning for å kjøpe inn deilige San Francisco hettegensere til oss begge...hehe....). Bortsett fra at det var VELDIG kaldt var det en helt super tur hvor vi fikk sett de fleste av bydelene og mange av byens høydepunkt. Lunsjen spiste vi på Union Square før vi tok turen tilbake til Oakland. Vi rundet av første etappe av turen med en heeeelt fantastisk middag på Kincaids på Jack London Square.
Den perfekte avslutning på et herlig opphold i SF.

Koooser oss på tur:)

Go`gjengen <3

Mandag 18. juni - Wine Train
Mandag morgen sjekket vi ut av Marriott hotellet vårt i Oakland og tok en taxi til flyplassen for å hente leiebilen vår før vi satte kursen mot vinland.
Vi ankom fantastiske Westin Verasa Napa Valley rett før klokken 15.00 og fikk sjekket inn i leiligheten vår.
Vi hadde booket en helaften ombord på Napa Valley Wine Train samme kveld og klokken 17.30 sjekket vi inn i vår Vista Dome avdeling.
Vi spiste en fantastisk 5-retters med tilhørende vin mens vi sneglet oss forbi og gjennom helskjønne vingårder.
Det var den desidert beste måten å starte vårt opphold i "wine country" på.

Fine Westin Verasa.

Vår fine leilighet:)

Vi reiste fra Downtown Napa og bort til St. Helena.
Gjennom heeelt fantastisk natur!

Togkoooos<3

Og det var visst alt jeg rakk for denne gang. Nå vil reisefølget videre.
Bakersfield Mall står nemlig på plakaten før vi turer mot Vegas.
Jeg tror faktisk jeg kanskje har møtt min overmann (eller kvinne)...Ida er nemlig ENDA mer shoppinggal enn meg!

Ønsker dere alle en nydelig dag (eller det nærmer seg vel kveld i Norge nå..)!
Vi skrives i LAS VEGAS!! :)